5 + 1 Λόγοι για να αποφύγουμε τα παράνομα ιδιαίτερα

Η παρακολούθηση μαθημάτων ξένων γλωσσών μέσω ιδιαίτερων μαθημάτων έχει συνήθως αρνητικά αποτελέσματα ειδικά όταν πρόκειται για μαθητές μικρής ηλικίας. Συνεπώς σαν γονείς θα έπρεπε να αποφύγουμε αμφιβόλου ποιότητας μαθήματα για τους παρακάτω λόγους:

  1. Οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα ‘μαζί’ καθώς έτσι αυξάνουν την αυτοεκτίμηση τους, επιταχύνουν την πρόοδο τους και συμμετέχουν ενεργά στην μάθηση.
  2. Οι μαθητές σε μια οργανωμένη τάξη έχουν την ευκαιρία να ανταλλάσσουν ιδέες και απόψεις, χρησιμοποιώντας την ξένη γλώσσα.
  3. Η ξένη γλώσσα μαθαίνεται σωστά όταν ακολουθείται ένα επιστημονικά άρτιο σχέδιο μαθήματος που βασίζεται σε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα σπουδών.
  4. H λύση του «ιδιαίτερου» αποδεικνύεται συνήθως αποτυχημένη καθώς υπάρχουν πολλοί καθηγητές που δεν έχουν τα προσόντα ή την εμπειρία να μεταδώσουν γνώση και να παρακινήσουν τους μικρούς μαθητές (Καλό θα ήταν να ζητήσετε από τον καθηγητή να σας δείξει την άδεια διδασκαλίας που θα έπρεπε να έχει). Η ύπαρξη σταθερότητας στο πρόγραμμα του Κέντρου Ξένων Γλωσσών περιορίζει τις απουσίες, καθώς επιβάλλει στο σπουδαστή μία – καλώς εννοούμενη – πειθαρχία.
  5. Η μάθηση σε ένα μονότονο και μη ενδιαφέρον περιβάλλον έχει σαν αποτέλεσμα την έλλειψη ενδιαφέροντος στα μαθήματα και το αίσθημα πλήξης. Ωστόσο, μερικά Κέντρα Ξένων Γλωσσών δίνουν την δυνατότητα στους μαθητές να μαθαίνουν μέσω πολλών δραστηριοτήτων και σύγχρονων τεχνολογιών, έτσι ώστε οι μικροί μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στην διαδικασία μάθησης και να αγαπάνε πραγματικά την γλώσσα.
  6. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές θα ζητείται το ΑΦΜ του καθηγητή για κάθε σπουδαστή που θα δίνει εξετάσεις γλωσσομάθειας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ΑΦΜ μπορεί να υπάρξει έλεγχος βάση του οποίου θα προκύπτει φοροδιαφυγή (με συνενοχή του γονέα), ενώ υπάρχει και η πιθανότητα οι φορείς εξετάσεων να μην επιτρέπουν την συμμετοχή στις εξετάσεις αυτές. Με την φοίτηση σε νόμιμο και οργανωμένο Κέντρο Ξένων Γλωσσών, οι σπουδαστές είναι κατοχυρωμένοι και δεν υπάρχει καμία παρανομία.
Share The Story

About the author

3 Comments

  1. peny says:

    poios kathete kai ta grafei afta?tipota apo afta den isxiei. to an tha kanei enas mathitis monos tou i me allous 5-10 einai kathara prosopiko thema- ti tairiazei stin prosopikotita tou kathe paidiou kai pws epilegei, mazi me to gonio, na mathei agglika.eleos diladi.

  2. I could not put it better myself. All six reasons are pure diamonds ! In a private lesson situation we have on the one hand the “omniscient” teacher and on the other hand the “tabula rasa” student which has to be filled. However, language is not just filling up an empty sheet with Information but communication, as well. It could have worked fine with teaching Maths or Physics but not a Language !! Aditionally, in the classroom, the student has the chance to familiarise himself with the Interactive Board which leaves no student indifferent or unconcerned.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *