Πολλοί γονείς πιστεύουν ότι στέλνοντας το παιδί τους Αγγλικά, και ειδικότερα αφού κατορθώσει να πάρει το LOWER (όσο πιο γρήγορα γίνεται), το παιδί τους πλέον μπορεί να μιλάει Αγγλικά.
Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει, με αποτέλεσμα το ίδιο παιδί όταν θα είναι πλέον ενήλικος, να χρειαστεί επιπλέον μαθήματα Αγγλικής γλωσσάς, είτε γιατί το πτυχίο του δεν θα είναι πια έγκυρο ή επειδή δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα Αγγλικά στο χώρο εργασίας του. Σύμφωνα με έρευνες έγκυρου πανεπιστημίου, ο μέσος Έλληνας μαθητής θα μιλήσει μόνο 1,7 ώρες Αγγλικά, κατά το πέρασμα του από διάφορα φροντιστήρια ή ιδιαίτερα.
Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό οι μαθητές να εκτίθενται στην χρήση της Αγγλικής γλώσσας αλλά και να την χρησιμοποιούν όσο το περισσότερο γίνεται. Για τον συγκεκριμένο λόγο φυσικά, ο πιο έγκυρος παράγοντας αξιολόγησης σε πολλές δουλειές (πιλότοι, χειρούργοι, κλπ) είναι η εμπειρία που συχνά μετριέται σε ώρες. Αυτό φυσικά δεν μπορεί επιτευχθεί 2 ώρες την εβδομάδα σε μια τραπεζαρία μέσα σε λίγα χρόνια. Σε αυτή την περίπτωση το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά αρνητικό, καθώς ο μαθητής που θα έχει πάρει κάποιου είδους Lower δεν θα μπορεί να αρθρώσει λέξη στα Αγγλικά.
Για τον παραπάνω λόγο στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΤΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, οι μαθητές μας ενθαρρύνονται από την πρώτη κιόλας τάξη να μιλάνε και να συζητάνε συνεχώς στα Αγγλικά μέσα στην τάξη. Επιπλέον, από τις senior τάξεις και πάνω (Β ή C class) χρησιμοποιούμε μόνο την Αγγλική γλώσσα, έτσι ώστε οι μαθητές μας να κάνουν την μέγιστη χρήση της Αγγλικής γλώσσας. Η γλώσσα χρησιμοποιείται σε καθημερινό αλλά και σε εξειδικευμένο πλαίσιο έτσι ώστε να μπορούν οι μαθητές να εφαρμόζουν όλα αυτά που έχουν μάθει. Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές μας αποκτούν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να μπορούν να πρωταγωνιστούν στον αυριανό ανταγωνιστικό χώρο εργασίας.
Leave a reply